biuro@stroeer.pl  

(22) 444-26-00

Interior Design

OUTDOOR TRACK

Nowa oferta Ströer Media

Trust the young people; trust this generation's innovation.

Planuj kampanie w oparciu o mierzalne wskaźniki dzięki badaniu OutdoorTracki i #KupujWidownięNieTablicę

Interior Design

Przyszłość outdooru

AdWalk, Backlight i StröerTV

Trust the young people; trust this generation's innovation.

Jeśli te nazwy nic Ci nie mówią dowiedz się więcej o naszych nowych formatach reklamowych.

Interior Design

Jesteś #METROdInformacji

Ströer TV w Wagonach Warszawskiego Metra

Trust the young people; trust this generation's innovation.

2000 ekranów i content, który przyciąga uwagę. Docieraj codziennie do 791 tysięcy pasażerów metra.

Interior Design

Outdoor. DOOH. Metro.

Mnóstwo miejsca na świetne pomysły.

Trust the young people; trust this generation's innovation.

Ströer Media to unikatowy na rynku zestaw produktów reklamowych. I zespół specjalistów, który pomoże Ci je wykorzystać.

previous arrow
previous arrow
next arrow
next arrow
Slider

Docieraj do swoich klientów poprzez:

OUTDOOR

OUTDOOR

Masowy zasięg, niski koszt dotarcia. Planowanie kampanii w oparciu o wskaźniki mediowe dzięki badaniu Outdoor Track.

Więcej...
METRO

METRO

Ogromny zasięg, niski clutter, długi czas kontaktu z reklamą w oczekiwaniu na transport, zróżnicowane formaty oraz atrakcyjna grupa docelowa.

Więcej...
DIGITAL OUT OF HOME

DIGITAL OUT OF HOME

3 sieci, ponad 2000 ekranów, szybka i łatwa emisja, a do tego przyciągające uwagę treści od partnerów, takich jak Polsat, Przegląd Sportowy czy MMP.

Więcej...

CSR

Reklama w słusznej sprawie.

Aktywnie angażujemy się
w promocję inicjatyw,
które zmieniają świat na lepsze.

UNICEF Polska na nośnikach OOH i Digital Ströer Media

UNICEF Polska na nośnikach OOH i Digital Ströer Media

Rusza społeczna kampania Ströer Media dla UNICEF Polska. Promocja obejmuje nośniki reklamowe OOH oraz Digital w wagonach Warszawskiego Metra oraz targetowaną reklamę online na kilkudziesięciu stronach internetowych sieci reklamowej Ströer Digital.

Czytaj dalej

Naucz się pierwszej pomocy w metrze

„Pierwsza Pomoc – to dziecinnie proste” pod takim hasłem 2 listopada ruszyła kampania promująca znajomość zasad pierwszej pomocy, zorganizowana przez Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy wraz z firmą Ströer.

Czytaj dalej
Naucz się pierwszej pomocy w metrze
OTOZ Animals uwrażliwia na cierpienie zwierząt w kampanii billboardowej

OTOZ Animals uwrażliwia na cierpienie zwierząt w kampanii billboardowej

Kampania obejmuje plakaty w obu liniach warszawskiego metra. OTOZ współpracuje z Ströer Polska, która udostępniła nośniki na potrzeby akcji.

Czytaj dalej

Outdoor Track

Outdoor Track

Dowiedz się jak przeprowadziliśmy najbardziej zaawansowane badaniu Outdooru w Polsce i planuj kampanie w oparciu o mierzalne wskaźniki.

0
Aglomeracji
0
Respondentów
0
GPS

News

Porozmawiajmy o współpracy!

Skontaktuj się z nami i umów na spotkanie

Naciśnij Enter