Informacje
PowrótStröer liderem kategorii w rankingu biur reklamy 2013

Grupa Ströer otrzymała najwyższą ocenę w tegorocznym rankingu biur reklamy magazynu Media i Marketing Polska i Millward Brown w kategorii biur reklamy outdoorowej
Grupa Ströer otrzymała najwyższe noty w zakresie: przejrzystości polityki cenowej, elastyczności i umiejętności dostosowania się do potrzeb klienta, a także szybkości i sprawności reagowania na nie, wysokiego poziomu obsługi przez handlowców i oferowania przez nich ciekawych rozwiązań. Sumą tych ocen była najwyższa punktacja ogólna wśród badanych firm outdoorowych.
„Sukces w rankingu biur reklamy jest dla nas niebywale istotny, ponieważ potwierdza wysoką jakość naszej pracy. Cieszymy się, że nasi Klienci są zadowoleni ze współpracy i doceniają zaangażowanie, które wkładamy w realizowane projekty. Szczególnie przyjemnie jest nam na wieść o wysokiej ocenie naszej kreatywności, którą sami również uważamy za bardzo istotną – zwłaszcza w czasach kryzysu.” – mówi Andrzej Magdziak, Prezes Zarządu i CEO Grupy Ströer.
-
Manager ds. Rozwoju SieciStanisław Jarosz(22) 444 26 28609 555 405sjarosz@stroeer.pl
-
Manager ds. rozwoju sieciMarcin Pilitowski+48 22 444 29 15+48 607 334 671mpilitowski@stroeer.pl
-
Manager ds. technicznych i rozwoju sieciZbigniew Miernicki+48 22 444 29 43+48 601 069 105zmiernicki@stroeer.pl
-
Manager ds. technicznych i rozwoju sieciZbigniew Miernicki+48 22 444 29 43+48 601 069 105zmiernicki@stroeer.pl
Archiwum
Dominacja reklamowa metra... |
Pies z billboardu Ströer |
Łaciate na stacji metro... |
Sieć Goldbach Audience... |
Ptasi szturm na metro |
Ströer Polska wychodzi poza... |
Sprzedaż nośników reklamowych... |
Instytut Badań Outdooru... |
Ströer liderem kategorii w... |
Wielkie znaczenie wielkości... |
Ströer zaprasza na konferencję |
Grupa Ströer z nowym... |